SELAMAT DATANG KE BLOG 9W2ABW (Nine Wishkey Two Alpha Bravo Wishkey)!

Saturday, May 02, 2009

EYEBALL BERSAMA 9W2IWM~9W2BHL~9W2MDY DI SEGAMAT

Assalamualaikum

Sekali lagi pada 02 Mei 2009 dapat Eyeball dengan orang jauh yang datang ke Segamat. Saya dari Base di Labis pergi ke Segamat menghantar XYL balik ke Muar dalam perjalanan kedengaran Audio 9w2iwn Iwanuddin di Repeater Local Segamat QSO sama 9w2imn. 9w2pck, 9w2koo dan saya masuk dan terus pasang pukat dan sangkut di Medan Mara Jln Muar hadapan Hospital lama. Semasa eyeball bersama 9w2wmz Abg Wan sekejap aja kerana ada tugasan lepas tu didatangi pula 9w2bhl Mohd Farid tango-tango sekali. Dalam diam-diam rupanya 9w2knz Rizal ada di Segamat tapi tak dapat pukat dia cuma 9w2mdy Mahadi di Dataran Segamat sempena Karnival Jom Centre tapi Abg Madi sebenarnya terlibat dalam acara motocross di Segamat juga. Untuk info rakan-rakan semua abg Madi kehilangan beg duit. Semasa kejadian dia tidak tahu semasa tango-tango di Segamat Corner semasa di situ dia perasan beg duit tiada didalam poket seluarnya,puas saya dan abg Madi mecari disepanjang laluan ketempat tango-tango tak jumpa juga dan terus membuat laporan kehilangan ke balai polis segamat malam tu juga. Abg Iwan balik awal ada hal penting perlu diselesaikan. Pada malam tu saya balik, jejak kepagi juga saya tiba di Base.

Sekian Wasalam 73









9w2mdy ~ 9w2abw






9w2bhl ~ 9w2abw


9w2pck ~ 9w2bhl ~ 9w2hpo ~ 9w2mdy ~ 9w2imn ~ 9w2abw

No comments:

Post a Comment